tantvirk.blogg.se

Galen i garn, det är jag det!

Väntans tider...

Publicerad 2013-09-07 09:04:00 i Allmänt, Garn,

känns ganska lång när man väntar garn...
 
Ännu inget paket från Litauen. Nu var det ju i onsdags jag beställde så det det är inte långa vägar länge sedan, men jag har blivit bortskämd med Yarn-Paradise där det går så snabbt att man knappt hinner börja vänta.

Men jag antar att en vecka är mer normalt än ett dygn (som det tar från Turkiet). Och trots allt är jag lättad över att det inte går med flygfrakt eftersom det stör mitt miljömedvetande något väldigt.
 
Det är bara det att jag är så nyfiken på hur det är! Är ullen sträv och hård eller mjuk och len? Lingarnet - är det lika vackert som på bilden eller är det stelt?
 
Dock. Jag vill ju virka vackra spetssjalar NU...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Virk

Galen i garn kallar jag det,andra kallar det maniskt - men handarbete,främst virkning är mitt stora intresse. Dock kommer det att dyka upp både recept och annat smått och gott. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela