tantvirk.blogg.se

Galen i garn, det är jag det!

Den första september...

Publicerad 2013-09-01 11:52:44 i Allmänt,

 och jag tycker mig ana en doft av höst i luften. Känns som alltid förtidigt, men efter den här fantastiska sommaren så känns det inte som att man kan gny så mycket.
 
En som dock inte klagar på svalare väder är lille Bosse-katten.
 
 
 Inte lätt att ha tjock päls i sommarvärmen.
 
För övrigt så helgar jag vilodagen med att lurva runt i nattlinne och morgonrock.
 
Och fortsätter malla mig över det trådlösa nätverket. som fortfarande fungerar bättre än förväntat.
Ta i trä...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Virk

Galen i garn kallar jag det,andra kallar det maniskt - men handarbete,främst virkning är mitt stora intresse. Dock kommer det att dyka upp både recept och annat smått och gott. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela