tantvirk.blogg.se

Galen i garn, det är jag det!

Lika kul...

Publicerad 2013-01-02 17:35:35 i Allmänt,

som det är att upp adventsljusstakar, julpynt, gran, glitter och lampor i december lika skönt är det att plocka ner det.
 
Så det ägnar jag dagen åt.
 
För att ge mig lite uppmuntran att snabbt komma igång hade katterna roat sig med att dra ner glitter, ljusslingor, kulor och "istappar" och det var ju snällt av dem. Typ.
 
 
Puh, inser nu att det är tur att det bara är jag som ser den här bloggen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Virk

Galen i garn kallar jag det,andra kallar det maniskt - men handarbete,främst virkning är mitt stora intresse. Dock kommer det att dyka upp både recept och annat smått och gott. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela