tantvirk.blogg.se

Galen i garn, det är jag det!

Min nya favoritväska...

Publicerad 2013-02-01 20:10:00 i Stickat,

 är den här som jag visade innan i otovat skick.
 
 
Ungefär 45 * 65 centimeter eller som jag tyckte - "löjligt stor".
 
Dags att tova, det är såå spännande att slänga in ett projekt i maskinen och se vad som kommer ut.
 
Men efter en sväng på eco-programmet - alltså 60° i tvättmaskinen och en skvätt såpa så kom den här ut.
 
 
Cirkus 27 * 29 centimeter i storlek och fast som berg.
 
Ja,knapparna var ju inte på då... Sy är inte min grej, inte alls.
 
Ont gjorde det och blodvite uppstod.
 
Men, väskan gillar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Virk

Galen i garn kallar jag det,andra kallar det maniskt - men handarbete,främst virkning är mitt stora intresse. Dock kommer det att dyka upp både recept och annat smått och gott. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela