tantvirk.blogg.se

Galen i garn, det är jag det!

Inte så mycket nytt...

Publicerad 2013-02-19 08:51:28 i Allmänt,

att visa här.
Ingenting blir nämligen klart.
 
Stickar på en "evighets"olle, som aldrig verkar vill bli klar.
 
Stickar - och repar upp - stickar och repar upp ett kuddfordral.
 
Virkar på en barnkofta som fick fel proportioner mellan rygg-ärmhål, men inte iddats repa upp och börja om.
 
En spindelsjal som än så länge funkar som "buss-virkning".
 
Inget blir färdigt.
 
Å andra sidan har jag ingen deadline på något. Kanske vore bra att ha det? Ähh, just nu så får det vara som det är.
Det surrar av inspiration i kupan och listan på "ska göra se´n" är lång som en underarm. En lång underarm.
 
Men jag har repat upp ett helt knippe ufon som skulle repas upp. Det är ju också handarbete.
 
Fast baklänges...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Virk

Galen i garn kallar jag det,andra kallar det maniskt - men handarbete,främst virkning är mitt stora intresse. Dock kommer det att dyka upp både recept och annat smått och gott. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela