tantvirk.blogg.se

Galen i garn, det är jag det!

Är allt lite stolt idag...

Publicerad 2013-08-31 19:29:40 i Allmänt, Sjalar, Virkat,

över mig själv idag.
 
Eller ska jag vara helt ärlig så är jag riktigt, riktigt mallig.
Inte nog med att jag har lärt mig en ny dator - som är genuint annorlunda mot mina tidigare. (Så olik att inget känns riktigt bekant och hemma. Tror faktiskt att en Mac hade varit lättare att känna igen trots att det är många år sedan jag använde en.)
 
Dessutom har jag har också installerat och fått igång det trådlösa nätverket (helt på egen hand!)!!
 
Och virkar jag på tyska!
(Visserligen mer efter bilderna men det tycker jag inte att vi pratar så mycket om...)
 
 
I Järbos Stella - har bara ett nystan så det blir spännande att se hur långt det räcker.
 
Och jag har hittat kameran. Den låg i kamerafodralet...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Virk

Galen i garn kallar jag det,andra kallar det maniskt - men handarbete,främst virkning är mitt stora intresse. Dock kommer det att dyka upp både recept och annat smått och gott. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela