tantvirk.blogg.se

Galen i garn, det är jag det!

Leker lite...

Publicerad 2012-12-29 05:56:00 i Allmänt,

med allt det nya här på blogg-punkt-esse.
 
Det är ju nästan ett år sedan sist.
 
Jag hittar mycket och minns mindre än minst om hur man gör.
 
Headern? Hur byter jag den?
 
Hur var det nu? Får jag lägga ut en bild på något jag har gjort utan att länka till bloggen jag hittat mönstret på?
 
Bloglovin´? Hur var det nu igen? Och "Twingly" - vad är det?
 
Stavningskontroll - fanns inte det?
 
Taggar? Vadå? Va? I kattens tassar då eller?
 
Allt är så välbekant och samtidigt så fullständigt främmande.
 
Det är buskul.
 
Och ganska skrämmande.
 
Men jag chansar på att lägga upp en bild den allra första spindelsjal jag gjorde, till mamma på Mors Dag.
(Länk till mönstret kommer senare)
 
 
Jag är ju ändå Tant Virk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Virk

Galen i garn kallar jag det,andra kallar det maniskt - men handarbete,främst virkning är mitt stora intresse. Dock kommer det att dyka upp både recept och annat smått och gott. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela