tantvirk.blogg.se

Galen i garn, det är jag det!

Jamen 2012...

Publicerad 2012-12-31 11:40:50 i Allmänt,

i några bilder då´ra.
 
I Februari förlorade vår väninna sin kamp mot cancern.
 

Den 28:e mars föddes vår lille Bosse.
 
 
28:e april föddes "lille" Ville, 4710 gram kärlek .
 
 
20:e juni flyttade så äntligen vår lille skrutt hem, hela 750 gram röd hårboll.
 
 
Lite semester hanns med, denna gång i Läckö slott, Lidköping, Skara och Varnhem.
 
 
Oktober månad är ju rosa så jag gav bort den här, filuren och det genererade 200 kronor till Cancerfonden - det gjrde mig enormt glad.
 
 
December blev som oftast ett samelsurium av mat, godis, paket och kalas. Samelsurium blev också vår adventsljusstake.
 
 
(Dagen före julafton...)
 
Så de var 2012.
 
Kom an 2013!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Virk

Galen i garn kallar jag det,andra kallar det maniskt - men handarbete,främst virkning är mitt stora intresse. Dock kommer det att dyka upp både recept och annat smått och gott. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela