tantvirk.blogg.se

Galen i garn, det är jag det!

Hej bloggosfären!

Publicerad 2012-12-28 20:55:07 i Allmänt,

Jag är tillbaka!
 
Tror jag.
 
Har bloggat tidigare och hade jätteroligt, men fick lite skrivkramp och prestationsångest, kände helt enkelt inte att jag kunde vara så rolig som jag ville vara så jag "tog en paus", men den tog visst aldrig slut, den pausen.
 
Men.
 
Jag har saknat det, från början och varje dag.
 
Men.
 
Jag vill inte ha några tvång på mig. Inga "minst tre inlägg om dagen"-, inga "jaga läsare"-tankar.
 
Helt enkelt inga krav och "måsten" - den här ska bara vara för lyst och för att det är så roligt att blogga.
I alla fall lite då och då, men jag lovar inga dagliga uppdateringar.
 
Så.
 
Jag börjar väl då...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Virk

Galen i garn kallar jag det,andra kallar det maniskt - men handarbete,främst virkning är mitt stora intresse. Dock kommer det att dyka upp både recept och annat smått och gott. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela